استراتژی های بازاریابی مالی
1. تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر عملکرد برند در صنعت پتروشیمی با استفاده از روش دی متل

شهرام اشراق؛ نرگس دل افروز؛ کامبیز شاهرودی؛ یلدا رحمتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مهر 1399

http://dx.doi.org/10.22105/dmor.2020.243959.1202

چکیده
  با افزایش شناخت نسبت به نقش برند در موفقیت بازارهای صنعتی، و توجه خریداران صنعتی به جایگاه برند تأمین کننده در بازارصنعتی، بنابراین شناخت عمده عوامل اثرگذار بر عملکرد برند صنعتی اهمیت می یابد. به عبارتی خریداران صنعتی برای انتخاب و خرید، عملکرد برندهای صنعتی در بازار را مورد مقایسه و ارزیابی قرار می دهند. صنعت پتروشیمی به رشد اقتصادی ...  بیشتر