امیری، م. (1389). تصمیمگیری گروهی برای انتخاب ابزار ماشین با استفاده از روش ویکور فازی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت صنعتی، 6 (16)، 167 - 188.
آذر، ع؛ وفایی، ف. (1389). رتبهبندی فنون تصمیمگیری چندشاخصه MADM با استفاده از برخی روشهای تصمیمگیری چند معیاره در محیط فازی و مقایسه آن با رتبه بندی به روش DEA. دانشور رفتار مدیریت پیشرفت، 17(41).
بوالحسنی، پ؛ اسماعیلی دوکی، آ؛ فلاح، م. (1396). ارزیابی ریسک و رتبهبندی تجهیزات با تلفیق رویکردهای AHP فازی و FMEA: مورد مطالعه مجموعه صنایع آذراب اراک. نشریه تصمیمگیری و تحقیق در عملیات، 2(1)، 72-59.
ثقفی، ع؛ صراف، ف؛ کاکاوند، م. (1391). طراحی سیستم مبتنی بر دانش برای برنامهریزی استراتژیک: دیدگاه کارت ارزیابی متوازن. مجله کار و جامعه، 142، 11 - 22.
حسینی مطلق، س. م؛ قدردان، ا. (1385). بررسی و مقایسه الگوهای BSC و EFQM. دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، 3.
رهنمایرودپشتی، ف. (1387). حسابداری مدیریت راهبردی: مبتنی بر مدیریت هزینه ارزش آفرین. انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.
رهنمایرودپشتی، ف؛ جلیلی، آ. (1389). حسابگری ذهنی و ارزیابی متوازن (تحلیل تعاملی و رفتاری). حسابداری مدیریت، 3 (4).
صحت، س؛ پریزادی، ع. (1388). بهکارگیری تکنیک فرآیند تحلیل شبکهای در تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدید (مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران). مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)، 2، 105- 120
ضرغام بروجنی، ح؛ میرفخرالدینی، ف. (1391). رتبهبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد خدمات هتل با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) و TOPSIS فازی. مجلهی برنامهریزی و توسعه گردشگری، 1(1)، 59 – 82.
عالم تبریز، ا؛ محمدی، ا؛ پیشوایی، م. (1392). ارزیابی پایداری صنعت معدن با رویکرد کارت امتیازی متوازن تحلیل سلسله مراتبی (BSC-AHP). فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت صنعتی، 11(28)، 21 – 40.
قاسمی، س؛ کوچکیان، م. (1392.4). تبدیل استراتژی به عمل با مهندسی مجدد فرآیندها. روزنامه دنیای اقتصاد، شماره 2927 ، صفحه 30.
مظلومی، ن؛ کشوری فینی، م. (1390). بهینهسازی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه با استفاده از روش تلفیقی مدل تعالی سازمانی و کارت امتیازی متوازن. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه سابق)، 26(4)، 27 – 55.
موتمنی، ع. ر؛ فتاحی، و؛ کریمی، س. م. (1391). ارزیابی عملکرد شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت ارزیابی متوازن و تکنیکهای MADM فازی. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه سابق)، 27(3)، 51 – 69.
میرزایی، س. ح. (1397). رتبهبندی سیستمهای رأیگیری با استفاده از منطق فازی. نشریه تصمیمگیری و تحقیق در عملیات، 3(4)، 317-324.
میرفخرالدینی، س. ح؛ طحاری مهرجردی، م. ح؛ میرغفوری، س. ح. (1391). مدل راهبردی ارزیابی با استفاده از تکنیکهای فرآیند تحلیل شبکهای فازی و تحلیل پوششی دادههای فازی با رویکرد ارزیابی متوازن. پژوهشهای مدیریت در ایران (مدرس علوم انسانی)، 16(2)، 167 - 188.
نجمی، م؛ حسینی، س. (1384). الگوی سرآمدی EFQM. موسسه مطالعات و بهرهوری و منابع انسانی.
Andersen, H. V., Lawrie, G., & Shulver, M. (2000). The balanced scorecard vs. the EFQM business excellence model–which is the better strategic management tool. 2GC active management, 1-15.
Basso, A., Casarin, F., & Funari, S. (2018). How well is the museum performing? A joint use of DEA and BSC to measure the performance of museums. Omega, 81, 67-84.
Bowen, D. E., & Lawler III, E. E. (2006). The empowerment of service workers: What, why, how, and when. Managing innovation and change, 33, 155-69.
Chu, M. T., Shyu, J., Tzeng, G. H., & Khosla, R. (2007). Comparison among three analytical methods for knowledge communities group-decision analysis. Expert systems with applications, 33(4), 1011-1024.
Chytas, P., Glykas, M., & Valiris, G. (2011). A proactive balanced scorecard. International journal of information management, 31(5), 460-468.
Fullerton, R. R., & McWatters, C. S. (2002). The role of performance measures and incentive systems in relation to the degree of JIT implementation. Accounting, organizations and society, 27(8), 711-735.
Gerdin, J., & Greve, J. (2004). Forms of contingency fit in management accounting research—a critical review. Accounting, organizations and society, 29(3-4), 303-326.
Gerdin, J., & Greve, J. (2008). The appropriateness of statistical methods for testing contingency hypotheses in management accounting research. Accounting, organizations and Society, 33(7-8), 995-1009.
Goldman, J. E., & Ahuja, S. (2011). Integration of COBIT, balanced scorecard and SSE-CMM as an organizational & strategic information security management (ISM) framework. In ICT ethics and security in the 21st century: new developments and applications (pp. 277-309). IGI Global.
Hartmann, F. G., & Moers, F. (1999). Testing contingency hypotheses in budgetary research: an evaluation of the use of moderated regression analysis. Accounting, organizations and society, 24(4), 291-315.
Hu, Y., Xiao, S., Wen, J., & Li, J. (2019). An ANP-multi-criteria-based methodology to construct maintenance networks for agricultural machinery cluster in a balanced scorecard context. Computers and electronics in agriculture, 158, 1-10.
Huang, H. C. (2009). Designing a knowledge-based system for strategic planning: A balanced scorecard perspective. Expert systems with applications, 36(1), 209-218.
Huang, J. J., Tzeng, G. H., & Liu, H. H. (2009, June). A revised VIKOR model for multiple criteria decision making-The perspective of regret theory. International conference on multiple criteria decision making (pp. 761-768). Springer, Berlin, Heidelberg.
Jusko, J. (1999). A Look at Lean. Industry Week/IW, 248(22), 88-90.
Kádárová, J., Durkáčová, M., & Kalafusová, L. (2014). Innovative approaches to the modification of BSC model. Procedia-Social and behavioral sciences, 143, 168-173.
Kennedy, F. A., & Widener, S. K. (2008). A control framework: Insights from evidence on lean accounting. Management accounting research, 19(4), 301-323.
Kennedy, F. A., & Widener, S. K. (2008). A control framework: Insights from evidence on lean accounting. Management accounting research, 19(4), 301-323.
Maskell, B. H., & Baggaley, B. L. (2006). Lean accounting: What's it all about? Target, 22(1), 35-43.
Modak, M., Ghosh, K. K., & Pathak, K. (2019). A BSC-ANP approach to organizational outsourcing decision support-A case study. Journal of business research, 103, 432-447.
Opricovic, S., & Tzeng, G. H. (2004). Compromise solution by MCDM methods: A comparative analysis of VIKOR and TOPSIS. European journal of operational research, 156(2), 445-455.
Rinehart, J., Huxley, C., & Robertson, D. (2018). Just another car factory?: Lean production and its discontents. Cornell University Press.
Sajja, P. S. (2008). Multi-agent system for knowledge-based access to distributed databases. Interdisciplinary journal of information, knowledge & management, 3.
Seyedhosseini, S. M., Taleghani, A. E., Bakhsha, A., & Partovi, S. (2011). Extracting leanness criteria by employing the concept of Balanced Scorecard. Expert systems with applications, 38(8), 10454-10461.
Womack, J. P., & Jones, D. T. (2003). Banish waste and create wealth in your corporation. Recived from http://www. kvimis. co. in/sites/kvimis. co. in/files/ebook_attachments/James.
Yüksel, İ., & Dağdeviren, M. (2010). Using the fuzzy analytic network process (ANP) for Balanced Scorecard (BSC): A case study for a manufacturing firm. Expert systems with applications, 37(2), 1270-1278.