استراتژی های بازاریابی مالی
1. تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر عملکرد برند در صنعت پتروشیمی با استفاده از روش دی متل

شهرام اشراق؛ نرگس دل افروز؛ کامبیز شاهرودی؛ یلدا رحمتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مهر 1399

http://dx.doi.org/10.22105/dmor.2020.243959.1202

چکیده
  با افزایش شناخت نسبت به نقش برند در موفقیت بازارهای صنعتی، و توجه خریداران صنعتی به جایگاه برند تأمین کننده در بازارصنعتی، بنابراین شناخت عمده عوامل اثرگذار بر عملکرد برند صنعتی اهمیت می یابد. به عبارتی خریداران صنعتی برای انتخاب و خرید، عملکرد برندهای صنعتی در بازار را مورد مقایسه و ارزیابی قرار می دهند. صنعت پتروشیمی به رشد اقتصادی ...  بیشتر

استراتژی های بازاریابی مالی
2. پیش‌بینی و رتبه‌بندی فاکتورهای جذب مشتری در شرکت‌های بیمه‌ به وسیله مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌های‌شبکه‌ای و تئوری پویایی‌شناسی انتشار باس

مجتبی کاوه؛ سعید سعیدا اردکانی؛ مرتضی شفیعی؛ سید محمد طباطبایی نسب

دوره 5، شماره 3 ، پاییز 1399، ، صفحه 382-401

http://dx.doi.org/10.22105/dmor.2020.237734.1188

چکیده
  افزایش رقابت در صنعت بیمه، اکثر مدیران این صنعت را به فکر چاره‌اندیشی برای حضور ماندگار در عرصه کسب‌وکار انداخته‌است، بنابراین آن‌ها ناگزیرند، به دنبال راهکارهایی ‌باشند که در کنار افزایش فروش بیمه‌نامه‌ها به هدف‌های دیگری نیز دست‌یابند ازجمله فاکتورهای جذب مشتری نظیر کاهش هزینه‌ها، کیفیت خدمات، رفتار مناسب کارکنان، کاهش ...  بیشتر

استراتژی های بازاریابی مالی
3. پیش‌بینی بازده منفی سهام شرکت‎های پذیرفته شده در بازار سرمایه ایران

محسن حمیدیان؛ سارا بوستانی؛ هادی مشهدی قره قیه

دوره 4، شماره 2 ، تابستان 1398، ، صفحه 126-136

http://dx.doi.org/10.22105/dmor.2019.184802.1118

چکیده
  ﯾﮑﯽ از ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻣﻬﻤﯽ ﮐﻪ ﭘﮋوﻫﺸﮕﺮان و داﻧﺸﻤﻨﺪان ﺣﻮزه ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی و ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ ﺑﺎ آن روﺑﺮو ﻫﺴﺘﻨﺪ اﻧﺘﺨﺎب ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺧﺮوﺟﯽ ﺗﺼﻤﯿﻢ و ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ اﺳﺖ. ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ اﮔﺮ ﺑﺘﻮان ﺑﺎزده ﺳﻬﺎم را ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ ﮐﺮد و ﻣﺪلﻫﺎیی ﺑﺮای آن اراﺋﻪ داد در واﻗﻊ ﺷﺮاﯾﻂ ...  بیشتر