برنامه ریزی استراتژیک
شناسایی و اولویت‌بندی استراتژی‌های مناسب جهت وفادارسازی مشتریان در محیط آشفته (مورد مطالعه: مزون پوشاک)

زهرا جوربنیان؛ علی سرورخواه؛ سید احمد عدالت پناه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402

https://doi.org/10.22105/dmor.2024.420185.1800

چکیده
  در شرایط رقابت فزاینده، راه‌های مختلفی برای حفظ، بقا یا رشد سازمان قابل تصور است؛ یکی موثرترین ابزارها در مواجهه با چالش فوق وفادارسازی مشتریان است. به‌منظور وفادارسازی مشتریان، استراتژی‌های مختلفی در ادبیات موضوع از سوی پژوهشگران مورد اشاره قرار گرفته است که سازمان‌ها می‌توانند، بسته به شرایط، یک یا ترکیبی از آن‌ها را مورد ...  بیشتر

تصمیم‌گیری چند شاخصه
شناسایی و اولویت‌بندی استراتژی‌های ورود به بازارهای بین‌المللی در صنعت پلاستیک با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی

سید علی دلبری؛ علیرضا داودی؛ نیلوفر فیروزه

دوره 7، شماره 4 ، آبان 1401، ، صفحه 550-568

https://doi.org/10.22105/dmor.2021.270706.1309

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش شناسایی و اولویت ­بندی استراتژی ­های ورود به بازارهای بین­ المللی در صنعت پلاستیک است.روش‌شناسی پژوهش: روش تحقیق این پژوهش، روش اکتشافی- توصیفی می­باشد و جامعه آماری آن دربرگیرنده مدیران و کارشناسان شرکت­ های کوچک و متوسط در صنعت پلاستیک می­باشد که عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بجنورد هستند. روش ...  بیشتر