برنامه ریزی استراتژیک
یک مدل برنامه‌ریزی خطی عدد صحیح آمیخته برای زمان‌بندی پرورش ماهی در زنجیره‌های مختلف و مدیریت تقاضای مشتریان

سجاد مرادی

دوره 8، شماره 3 ، آذر 1402، ، صفحه 642-653

https://doi.org/10.22105/dmor.2023.336060.1596

چکیده
  هدف: این مقاله به مطالعه مساله برنامه‌ریزی پرورش ماهی در زنجیره‌های مختلف و مدیریت فروش در یک مزرعه پرورش ماهی در طول یک افق زمانی مشخص می‌پردازد و هدف آن تعیین بهینه زمان شروع و میزان تخم‌ریزی در زنجیره‌های مختلف، زمان صید و مدیریت سفارشات موجود در دوره‌های مختلف می‌باشد.روش‌شناسی پژوهش: در این مطالعه، یک فرمول‌بندی جدید در ...  بیشتر