تصمیم گیری براساس شبکه عصبی/ یادگیری عمیق
شناسایی و پیش بینی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در شرکت‌های بیمه ایران با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی و شبکه‌های عصبی مصنوعی

محمدعلی خاتمی فیروزآبادی؛ مونا جهانگیرزاده؛ امیر مزیکی؛ ُسید سهیل فاضلی

دوره 8، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 1-16

https://doi.org/10.22105/dmor.2021.299446.1468

چکیده
  هدف: امروزه شرکت‌های بیمه با رقابتی ‌گسترده برای جذب و نگهداری مشتریان وفادار رو‌به‌رو هستند؛ بنابراین اهمیت مدل‌های پیش‌بینی وفاداری مشتریان بیش از گذشته نمایان شده است و می‌تواند موجب سهم بازار گسترده‌تری برای شرکت‌ها می‌شود. هدف اصلی پژوهش حاضر شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان و توسعه مدلی جهت پیش‌بینی میزان وفاداری ...  بیشتر