طراحی مدل انتظارات متقابل در رابطه فرد و سازمان در سازمان‌های دولتی و خدمت‌رسان شهر اصفهان بر‌اساس رویکرد پدیدارشناسی با استفاده از روش دیمتل

عباس نصوحی؛ اکبر اعتباریان؛ مهربان هادی پیکانی

دوره 8، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 540-565

https://doi.org/10.22105/dmor.2022.322254.1548

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش طراحی مدل انتظارات متقابل در رابطه فرد و سازمان (فرد به‌عنوان ارباب‌رجوع) در سازمان‌های دولتی و خدمت‌رسان شهر اصفهان بر‌اساس رویکرد پدیدارشناسی است.روش‌شناسی پژوهش: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات کیفی با استفاده از روش پدیدارشناسی بوده و به منظور بررسی پایایی نتایج از رویکرد سه گانه ...  بیشتر