تجزیه و تحلیل و مدل‌سازی مدیریت زنجیره تامین
1. توسعه‌ی یک مدل ارزیابی عملکرد تأمین‌کنندگان در زنجیره‌ی تأمین چابک با استفاده از کارت امتیازی متوازن و روش‌های تصمیم‌گیری با معیارهای چندگانه در محیط عدم‌قطعیت

سروش آوخ دارستانی؛ ندا بهبودی

دوره 3، شماره 4 ، زمستان 1397، ، صفحه 333-350

http://dx.doi.org/10.22105/dmor.2019.83329

چکیده
  انتخاب مناسب تأمین‌کنندگان و مدیریت موثر روابط با آن‌ها، فاکتوری کلیدی در افزایش رقابت‌پذیری شرکت‌ها است. در این راستا پیاده‌سازی انتخاب تأمین‌کننده در زنجیره‌ی تأمین به‌عنوان یک مسئله‌ی مهم مورد‌ توجه قرار گرفته است و تصمیم‌گیران را به این سمت سوق می‌دهد که از روش‌های معتبر برای انتخاب تأمین‌کننده استفاده کنند. انتخاب ...  بیشتر

نظریه بازی ها
2. مدل دسته‏ بندی در تعامل انتشار اطلاعات در شبکه‏ های اجتماعی: از دیدگاه نظریه بازی تکاملی

حمیدرضا نویدی؛ مهدی قاسمی

دوره 3، شماره 3 ، پاییز 1397، ، صفحه 223-235

http://dx.doi.org/10.22105/dmor.2018.69746

چکیده
  در دنیای واقعی، مسئله انتشار چندین واگیر (به هر چیز قابل انتشار در شبکه اجتماعی گفته می‌شود، ویروس‏های کامپیوتری، اطلاعات، فیلم، ویروس سرماخوردگی و ... می‌توانند به عنوان واگیر در نظر گرفته‏ شوند.) همزمان در یک شبکه اجتماعی دارای اهمیت فراوانی می‏باشد. به دلیل تعداد زیاد واگیرهای منتشر شده‌ی همزمان در یک شبکه اجتماعی و به منظور ...  بیشتر