استراتژی های بازاریابی مالی
تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر عملکرد برند در صنعت پتروشیمی با استفاده از روش دیمتل

شهرام اشراق؛ نرگس دل افروز؛ کامبیز شاهرودی؛ یلدا رحمتی

دوره 6، شماره 4 ، اسفند 1400، ، صفحه 592-604

https://doi.org/10.22105/dmor.2020.243959.1202

چکیده
  هدف: با افزایش شناخت نسبت به نقش برند در موفقیت بازارهای صنعتی، توجه خریداران و تامین‌کنندگان در بازار صنعتی، شناخت عمده عوامل اثرگذار بر عملکرد برند صنعتی اهمیت می‌یابد. امروزه صنعت پتروشیمی نقش مهمی در صادرات غیرنفتی ایفا کرده است. بنابراین شرکت‌های مرتبط با صنعت پتروشیمی با ایجاد برند صنعتی می‌توانند در توسعه اقتصادی کشور نقش ...  بیشتر