تصمیم‌گیری چند شاخصه
طراحی شبکه عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی

محمد رضا مهرگان؛ بهروز دری نوگورانی؛ سحر جعفری؛ جمال خانی جزنی

دوره 5، شماره 4 ، اسفند 1399، ، صفحه 462-485

https://doi.org/10.22105/dmor.2020.248919.1221

چکیده
  بسیاری از تعاملات سازمانی و یا حتی روزمره افراد بر پایه تصمیمات آن‌ها شکل می­گیرد و این تصمیمات گاهاً شامل تبعاتی بر ذینفعان مختلف است. در این راستا شایسته است، به بررسی و تجزیه‌وتحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری اخلاقی پرداخته شود. این پژوهش با هدف بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری اخلاقی انجام شد. پس از شناسایی و استخراج عوامل مؤثر ...  بیشتر

تصمیم‌گیری چند شاخصه
انتخاب شرکت مشاور در پروژه استقرار مدیریت دانش در صنعت بانکداری با استفاده از روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره ترکیبی فازی (مطالعه موردی: بانک شهر)

احسان واعظی؛ مهدی معمارپور؛ محمد خلیل زاده

دوره 2، شماره 1 ، خرداد 1396، ، صفحه 35-58

https://doi.org/10.22105/dmor.2017.50227

چکیده
  شرکت‌های مشاوره مدیریت نمونه‌ای از سازمان‌های متمرکز بر دانش هستند که مشکلات هر یک از مشتریان خود را بر اساس نیازی که دارند، حل می‌کنند. از آنجا که این مشتریان دارای حرفه، موقعیت و مسائل مختلف هستند و از طرفی الگوی موثری نیز برای مدیریت، انتقال و جمع‌آوری دانش در این‌گونه شرکت‌ها ارائه نشده است، بنابراین ضرورت برای ارزیابی و انتخاب ...  بیشتر