تصمیم‌گیری چند شاخصه
استفاده از روش ترکیبی DEMATEL و ANP با رویکرد فازی برای اولویت بندی معیارهای سازمان یادگیرنده در مدارس ایرا ن

سحر اسماعیلی؛ کیامرث فتحی هفشجانی؛ چنگیز والمحمدی؛ علی اکبر حدادی هرندی

دوره 8، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 133-152

https://doi.org/10.22105/dmor.2022.313801.1521

چکیده
  هدف: این مقاله درصدد ارایه ساختاری منعطف برای سازمان یادگیرنده متناسب با شرایط مدارس ایران می‌باشد تا با استفاده از آن مدارس به عنوان یک سازمان آموزشی در مواجهه با محیط پیوسته در حال تغییر، نوآوری و اثربخشی را تسهیل کنند و با آموزش ارزش‌های انسانی و اصول تعلیم و تربیت، کمک کنند دانش آموزان تبدیل به افرادی شوند که به نحوی سالم و متمدن ...  بیشتر