تصمیم‌گیری چند شاخصه
تحلیل سلسله مراتبی فازی شاخصهای ارزیابی بازاریابی عصبی برای محصولات پایدار

صبا امیری؛ سعید ستایشی

دوره 7، شماره 3 ، مهر 1401، ، صفحه 404-424

https://doi.org/10.22105/dmor.2021.298583.1463

چکیده
  هدف: بازاریابی عصبی یک حوزه میان‌رشته‌ای و نوظهور است که به کمک آن، می‌توان رفتار مصرف‌کنندگان را با علوم عصب‌شناسی ارتباط داد. از دیگر سو، در چند دهه اخیر، میزان اهمیت و علاقه‌مندی به خرید محصولات پایدار برای حفظ محیط‌زیست افزایش‌یافته است. لذا پژوهش حاضر باهدف تحلیل سلسله مراتبی فازی شاخص‌های ارزیابی بازاریابی عصبی برای محصولات ...  بیشتر