مدل‌های زمان‌بندی
بهینه سازی سیستم برداشت سفارش چند دوره ای و مسیریابی چند سفره ‏برداشت کننده ها با ‏‎ ‎هدف حداقل سازی مجموع دیرکرد ‏

مرتضی فرهادی سرتنگی؛ علی حسین زاده کاشان؛ حسن حاله؛ ابوالفضل کاظمی

دوره 7، شماره 1 ، اردیبهشت 1401، ، صفحه 91-110

http://dx.doi.org/10.22105/dmor.2021.294310.1441

چکیده
  هدف: برداشت سفارش، یکی از فرایندهای درونی لجستیکی مبتنی بر نیروی کار و هزینه شناخته‌شده است. برداشت سفارش در قالب مسئله پاسخ به سفارش مشتری، به‌منظور جمع‌آوری مجموعه‌ای از سفارش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در انبار تعریف می‌گردد. لذا هدف این تحقیق فراهم نمودن یک مبنای علمی و هم‌زمان کاربردی با در نظر گرفتن الزامات و محدودیت‌هایی ...  بیشتر