تصمیم گیری در کسب و کارهای نوین
بررسی نقش مدل های ذهنی بر عملکرد سازمانی مدیران مبتنی بر کارت امتیازی متوازن پایدار (مورد مطالعه شعب بانک رفاه استان گیلان)

معصومه تدریس حسنی؛ مقصود امیری؛ حسین رحمانسرشت؛ امیر یوسفلی

دوره 7، شماره 1 ، اردیبهشت 1401، ، صفحه 43-54

https://doi.org/10.22105/dmor.2021.262540.1287

چکیده
  هدف: یکی از عمده‌ترین چالش‌های پیش روی ارزیابی عملکرد مبتنی بر رویکرد کارت امتیازی متوازن عدم وجود یکپارچه‌سازی و استنباطات یکسان از درک برخی از شاخص‌ها در آن است که وابسته به مدل‌های ذهنی مدیران می‌باشد. عدم درک صحیح استراتژی‌های سازمان و نبود دیدمان مشترکی از این استراتژی‌ها چالشی دیگر است که جهت اجرای صحیح این مدل، باید به ...  بیشتر