تحلیل پوششی داده ها
ارزیابی نقش خدمات غیر حضوری بانک در میزان وفاداری مشتریان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها

پریسا نانکلی؛ فاطمه رخشان؛ محمد رضا علیرضایی

دوره 7، شماره 3 ، مهر 1401، ، صفحه 533-542

https://doi.org/10.22105/dmor.2021.261944.1283

چکیده
  هدف: وفاداری مشتری وابستگی قابل توجهی به میزان رضایت مشتری از خدمات ارائه شده دارد. بنابراین رضایت‌مندی مشتری در بخش خدمات غیرحضوری مانند بانکداری الکترونیک، افتتاح حساب غیرحضوری و غیره را می توان به عنوان یک استراتژی رقابتی اثربخش به ویژه در شرایط فعلی به سبب پاندمی ویروس کرونا به حساب آورد.روش شناسی پژوهش: در این مطالعه، ابتدا ...  بیشتر