تصمیم گیری در کسب و کارهای نوین
بهینه سازی بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای آنلاین با استفاده از درخت تصمیم مبتنی بر الگوریتم ژنتیک

الهام فاضلی ویسری؛ محمد جواد تقی پوریان؛ رضا طاولی؛ قیدر قنبرزاده

دوره 5، شماره 2 ، شهریور 1399، ، صفحه 167-187

https://doi.org/10.22105/dmor.2020.240196.1186

چکیده
  هدف پژوهش حاضر شناسایی مولفه‌ها و توسعه یک الگو جهت ارائه قوانین بهینه بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای آنلاین می‌باشد. یک پژوهش کاربردی و از نظر روش، آمیخته (کمی و کیفی) می‌باشد. جامعه آماری پژوهش در‌بخش کیفی شامل 15 نفر در نسلهای سه‌گانه X، Y و Z (نسل بازاریابی ملینیوم) و در‌بخش کمی شامل 460 نفر از خریداران آنلاین می‌باشد. ابزار گردآوری  ...  بیشتر