برنامه ریزی استراتژیک
1. تاثیر راهبردهای بازاریابی سبز بر عملکرد به‌واسطه‌ی پارامترهای خلق دانش

مهرنوش مقیمی کیا؛ امیر نجفی

دوره 3، شماره 4 ، زمستان 1397، ، صفحه 351-358

http://dx.doi.org/10.22105/dmor.2019.82745

چکیده
  مطالعه‌ی حاضر، با تاکید بر اهمیت پایه‌ای و حیاتی رویکرد “سبز” در راهبرد‌های بازاریابی سازمان، علاقه‌مند است تا پاسخی علمی و عملی در ارتباط با این پرسش پژوهشی که “اثرراهبردهای بازاریابی سبز بر عملکرد به‌واسطه‌ی پارامترهای خلق دانش چگونه است؟” ارائه دهد. مطالعه‌ی حاضر بر اساس روش توصیفی، تحلیلی (همبستگی) و پژوهشی کاربردی ...  بیشتر

برنامه ریزی استراتژیک
2. بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری صادرات

حسین احمدی؛ امیر نجفی

دوره 3، شماره 2 ، تابستان 1397، ، صفحه 151-163

http://dx.doi.org/10.22105/dmor.2018.66701

چکیده
  هنگام بررسی بازارهای بین‌المللی و برون‌مرزی، مدیران شرکت‌ها با وظایف استراتژیک نسبتا پیچیده‌ای مواجه می‌شوند که با ریسک، ثبات و بازده بالقوه موجود در بازارهای کشورهای جهان در رابطه می باشد. انتخاب از میان بازارهای بین‌المللی گوناگون برای صادرات، اعطای امتیاز، سرمایه‌گذاری مشترک و ... نیازمند اطلاعات از کشور و بازار هدف است. ...  بیشتر